Koordynator ds. dostępności
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Piotrkowie Trybunalskim
Informuje się, że pełniącą obowiązki Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim Agnieszka Łebzuch-Szymańska wyznaczyła Koordynatora do spraw dostępności w Kolegium. Funkcję tę pełni Anastasiya Pavlenko – Kierownik Biura Kolegium.
Podstawa prawna
Wyznaczenie Koordynatora do spraw dostępności w Kolegium jest realizacją obowiązku nałożonego na podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz.1411).
Zadania Koordynatora ds. dostępności
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Piotrkowie Trybunalskim;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Kolegium, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Kolegium w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- przedstawianie Prezesowi Kolegium bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe do Koordynatora do spraw dostępności.
Adres do korespondencji: ul. Juliusza Słowackiego 19, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Telefon: 508-848-580
e-mail: sko@skopiotrkow.finn.pl